Amboss - Those Who Have Lost the Right to Exist

Amboss - Those Who Have Lost the Right to Exist (Full Album)(HD)

Amboss-Those Who Have Lost the Right to Exist

To 1993, το death metal είχε βγάλει τα περισσότερα από τα διαμάντια του σε αυτό τον ήχο. Πολλές νέες κυκλοφορίες ακούγοντας όπως οι προκάτοχοι τους. Για κανένα λόγο δεν λες ότι ο ήχος έχει βαλτώσει αλλά ήδη κάποιες μπάντες έχουν προσθέσει κάποια νέα χαρακτηριστικά που αλλοιώνουν την βασική μορφή τους, παραμένοντας όμως death metal. Μια άγνωστη μπάντα κάνει την εμφάνιση της στη Γερμανία  με το όνομα Amboss που σημαίνει αμόνι στη γλώσσα τους.  Ωραίο, βαρύ όνομα και ακόμα περισσότερο η μουσική τους την οποία ακούσαμε στο μοναδικό τους δίσκο ‘’ Those Who Have Lost the Right to Exist’’ ο οποίος κυκλοφόρησε το 1993 από την μικρή (επίσης Γερμανική) εταιρία Crypta Records.  Στο ρόστερ της υπήρξαν αρκετά διαμαντάκια τα οποία χαντακώθηκαν από την ανύπαρκτη βοήθεια της συγκεκριμένης εταιρίας. Πολλές πληροφορίες δεν υπάρχουν για την μπάντα, ούτε πότε δημιουργήθηκαν, ούτε πότε το διέλυσαν. Ακόμα και τα ονόματα τους πιθανότατα δεν είναι αληθινά (εκτός αν λέγονταν ο ένας Butcher, ο άλλος Hammer και ούτω καθεξής, άσε που δεν θα είχαν καν αγγλικά επίθετα) και δεν γνωρίζουμε καν αν κάποιο μέλος έπαιξε μεταγενέστερα σε κάποια άλλη μπάντα. Θα μας μείνει για πάντα το ’ Those Who Have Lost the Right to Exist’’ με το επιβλητικό εξώφυλλο της Anja Sauer.

Βροχές και καταιγίδες, πλήκτρα, ακουστικές κιθάρες και καθαρά φωνητικά. Έτσι ξεκινά ο δίσκος και σίγουρα αν περίμενες κάτι πιο ακραίο, σοκάρεσαι. Πολύ σύντομα βέβαια τα πάντα αγριεύουν. Υπάρχουν παραμορφωμένα φωνητικά και ογκώδεις ήχοι , σαν βουνά που κάνουν απροσπέλαστη την εύκολη πορεία που θα νόμιζε κάποιος ότι θα είχε στο συγκεκριμένο άκουσμα. Οι κραυγές έχουν την απαιτούμενη οργή αλλά και μια μελαγχολία, πράγμα που συμβαίνει και στην μουσική τους. Ίσως φταίει ότι ο δίσκος ηχογραφήθηκε τον Οκτώβριο/Νοέμβριο του 1992, Φθινόπωρο δηλαδή. Τα καθαρά φωνητικά δεν είναι ότι καλύτερο αλλά όταν ακούγονται μαρτυρικά και επίπονα, είναι εξαιρετικά. Η ηχητική ερμηνεία των πέντε μελών είναι αποδοτική και ο πλούτος που κρύβεται είναι πολυεπίπεδος και σε κάθε νέο άκουσμα θα ανακαλύπτετε κάτι καινούριο. Πολλές αλλαγές, προοδευτικές ιδέες ευλογημένες με πόνο, βάρβαρες αντιλήψεις μεταφρασμένες σε θόρυβο, ορυμαγδός μελωδιών και καφροστιγμών.

Κάποιοι θα νιώσουν ανίσχυροι να το ευχαριστηθούν. Πιθανότατα επειδή παίζει διπρόσωπα, δε διπλό ταμπλό. Από την μία ονειρικές αρμονίες, από την άλλη τον αχό μιας ντεθμεταλλικής μάχης. Αν διαλέξεις στρατόπεδο, έχεις χάσει τα μισά. Αν αφεθείς και χρησιμοποιήσεις όλα τα συναισθήματα σου, θα βγεις διπλά κερδισμένος. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να ακούσεις από σοπράνο φωνητικά (Claudia Wesselmann στο τραγούδι ‘’ Christian Damnation’’) δίπλα σε παραμορφωμένα αντρικά, από ακουστικές κιθάρες πρό ή μετά από άπληστα άγριες, πλήκτρα και ατμόσφαιρα παράλληλα με τύρβη ακρομεταλλικών οργάνων. Δεν υπάρχουν απαγορευμένοι τρόποι για τους Amboss οι οποίοι σου δίνουν να γευτείς θανατηφόρες νότες στα χωράφια της μουσικής ελευθερίας. Δουλεμένες ενορχηστρώσεις που επιτρέπουν στα βάρβαρα σημεία τους να καλυφθούν από ένα πέπλο μυστηρίου και σκοτεινής ατμόσφαιρας. Ο δίσκος δεν περιέχει κάποιο τραγούδι που ξεχωρίζει από τα άλλα, μάλιστα προτείνεται να ακούγεται ΜΟΝΟ ολόκληρο για να μπορεί κάποιος να χωθεί κάτω από το πετσί του δίσκου και να σέρνεται εκεί στις σκοτεινές και υγρές επιφάνειες του.  Δεν θα έλεγα ότι είναι άκουσμα για ανοιχτόμυαλους αλλά σίγουρα πρέπει να έχεις ένα βαθμό ανέχειας για να το απολαύσεις.

Copyright 2019. All Right Reserved.